Powered By Blogger

7.HAFTA

ÖĞRETİCİ İÇERİK                      

  • Üniversitemizin her öğrenci için tanımladığı gmail ve bu gmail hesabı ile microsoft Teams uygulamasına giriş yapma anlatıldı.
    18 Mart tarihli İnonü üniversitesine ait duyuruda;

  • Çevrim İçi (Online) Derslerde Kullanılacak Microsoft-Teams Yazılımı Hakkında

    Üniversitemiz personellerinin ve öğrencilerinin online eğitimi, online konferans, online toplantı vb. işlemler için Microsoft Teams uygulaması kullanıcı hesapları aktif edilmiştir.

    Microsoft Teams uygulaması ile online dersler yapılabilecek ve bu dersler kayıt altına alınabilecektir. Tüm kullanıcılar için 1 TB (terabayt) OneDrive alanı tahsis edilmiştir.

    Mail sistemimiz var olan altyapı (gmail) ile devam etmektedir. Bundan dolayı Teams toplantı davetleri Teams-takvim yada Teams-Outlook kısmından takip edilmelidir.

  • Kullanıcı adı;

    öğrencilerimiz için; okulno@ogr.inonu.edu.tr  şeklindedir.

    Şifre ise;

    Vatandaşlık numaranızın ilk beş karakteri ve Inonu@ ile birleşimi (örn:12345Inonu@) şeklindedir.

    İlk girişinizde şifrenizi değiştirmeniz zorunlu olacaktır.

  • Klavuza göre aşağıdaki adımların takip edilmesi ile hesap oluşturulabileceği yazmaktadır.Ders süresince hesap açmayan öğrenciler için hesap oluşturuldu.


































 İLGİNÇ BULDUKLARIM                 


 KATILDIKLARIM                        

KATILMADIKLARIM                     

  • YOK

Ders kayıt linkidir. İzleye bilmelk için inönü üniversitesine kayıtlı eposta

 gerektirir.




   

             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder